Flyttstädning Västerås
Vi erbjuder olika städtjänster för enstaka eller återkommande tillfällen. Kontakta oss på 073-43 20 208 eller info@enaservice.se
Vill du veta exakt pris för vad en flyttstädning hade kostat för dig? Med vår priskalkylator kan du snabbt och enkelt räkna ut vad den totala kostnaden skulle bli och i samband med det boka tid för en städning. Om du inte skulle hitta något datum som passar dig är du välkommen att kontakta oss på telefon eller mail, så försöker vi hitta något som kan passa.
Flyttstädning av privata bostad är det vi gör mest och bäst! Det är ett komplett uppdrag där allt ingår. Vi vet att den här typen av städning kräver det lilla extra eftersom den ska tåla kritisk granskning av köpare och/eller besiktningsman.
När du beställer flyttstädning hos ENA Service kan du istället lägga allt fokus på den nya bostaden istället.
Vårt team av städare är professionellt och erfaret där alla har fokus på att lämna ditt hem skinande rent. Vid en flyttstädning krävs det lite extra än en vanlig veckostädning, då resultatet ska godkännas av flera olika parter. Vi ser därför till att städa in i minsta detalj för att inga anmärkningar ska finnas på den flyttstädning vi har utfört. Vi har dessutom över 12 års erfarenhet av flyttstädning i Västerås med omnejd och vet därmed vad som krävs för att bostaden ska bli riktigt ren och fin.
Vår flyttstädning bygger på ett standardavtal, vilket innebär att vi ser till att den nya ägaren, besiktningsmannen eller fastighetsägaren godkänner resultatet i samband med överlämningen.
Vad ska jag tänka på innan flyttstädningen?
Det är lite att tänka på för att uppnå bästa resultat: hemmet bör vara helt tomt när vi kommer för att vi skall kunna utföra städningen på ett bra sätt: # stäng av / frosta av kyl och frys, # dra ut vitvarorna från väggen, 60-80 cm så att städerska får utrymmen för att kunna göra hennes jobb och städa bakom/under de # ta bort fronten av badkar eller jacuzzi; # Städteamet måste få tillgång till vatten och ström.
Vad betyder Nöjd Kund-Garanti?
Som kund vill vi ge dig en hög servicenivå, från första kontakt med oss till att vi utför klart uppdraget hos dig! Därför, ENA Service lämnar alltid 10 dagars garanti på Flyttstädningen och eventuella brister som framkommer vid besiktningstillfället, i anslutning till städtillfället, åtgärdas genast av oss.
Måste jag vara hemma?
Du behöver inte vara hemma under hela städningen/putsningen, men vi ser gärna att du finns på plats och släpper in vår personal, samt kommer och besiktigar efteråt.
Hur lång tid tar en flyttstädning att utföra?
Vi ser till att vi är tillräckligt många på plats för att klara av en Flyttstädning på en arbetsdag.
Vad händer om något skulle råka gå sönder?
ENA Service är ansvarsförsäkrade hos Trygg Hansa. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Men, om visar det sig att skadan uppstått pga fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.
Får man använda RUT-avdrag?
Sedan flyttstädning är en hushållsnära tjänst då den ger rätt till skattereduktion. Därmed du får använda RUT-avdrag (50 procent av arbetskostnaden) som skattbetalande privatperson som är minst 18 år vid beskattningsårets utgång. För detta du behöver vara bosatt i Sverige och vara helt eller delvis bosatt i bostaden där tjänsten utförs och du kan göra RUT- och ROT-avdrag på upp till 50 000 kronor per år.
Fyll i formuläret och berätta hur vi kan hjälpa dig. Du kan givetvis även ringa oss: 073-43 20 208
07:00 – 18:00
Måndag – Lördag